Publicat el

Visites que enriqueixen i inspiren

montibello i frame

De la mà de Montibello i amb la presència d’Albert Santroma, Laura Guirado i Claudia Perez, vam tenir una trobada única que ens va servir per debatre temes claus i obrir noves perspectives pel futur de la perruqueria tant a Espanya com a Catalunya.

Laura Guirado va viatjar des d’Almeria fins al saló de Vic, acompanyada per la talentosa estilista Claudia Perez. La seva presència ha enriquit la xerrada, convertint-la en una oportunitat per compartir experiències, idees i projectes innovadors.

Temes que marquen el futur del sector
Durant la trobada es van tractar diverses temàtiques d'actualitat que estan transformant el món de la perruqueria:

  • Tendències i tecnologia
  • Diferències de preus entre regions
  • Impacte de les xarxes socials
  • Revolució de la intel·ligència artificial

Inspiració, innovació i companys professionals
La passió per la perruqueria i el desig d’innovar van ser evidents en cada intervenció, reflectint un fort esperit de companys professionals que impulsa el sector cap a nous horitzons.